امسال عید چی بپوشیم؟
نوشته شده توسط : مد لباس

عید باستانی نوروز از ایران کهن و اجداد ما به یادگار مانده است و تبدیل به یکی از مهمترین جشن های کشورهای فارسی زبان شده است. این ایام را می توان غنیمت شمرد و به دیدار دوستان و آشنایان رفت و دوستی های قدیمی را محکمتر نمود و با بسیاری از افرادی که با آن ها ارتباط کمی داشتیم تجدید دیدار نمود. در این میان با نو شدن طبیعت و حس و حال عید و مهمانی های آن، انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس و پوشش در ایام عید می تواند یک چالش برای خانم ها و برخی از آقایان باشد.

اینکه لباسی که بر تن می کنیم چه مدل و سبکی باشد، از نظر جنس لباس ضخیم باشد یا نه؟ ظاهری رسمی داشته باشیم یا تیپی اسپرت و کژوال بزنیم؟ تمامی این سوالات برای همه ما برای یک بار هم که شده؛ پیش آمده است. این مساله را فراموش نکنید که لازمه داشتن تیپ و استایلی زیبا، لباس های بسیار گران و از برندهای معتبر نیست؛ شما تنها کافی است که بدانید چگونه و بر طبق چه اصولی لباس ها و رنگ های مختلف را با یکدیگر ست کنید.
ست کردن لباس و ساخت استایل بهاری و نورزی جذاب در جایگاه خود هنر و مهارتی ستودنی است. شناخت رنگ ها، آشنایی با اندام و فرم بدن تان، شناخت انواع استایل ها و ویژگی های آنها و همچنین انواع لباس و سبک های مختلف شان برای هر خانم و آقای خوش تیپی که به ظاهر خود اهمیت می دهد ضروری است. در این یادداشت قصد داریم با معرفی چند آیتم بهاری به شما در ساخت یک استایل بهاری کمک نماییم.
آیتم هایی که برای ساخت استایل نوروزی به آن ها نیاز است
در دنیای مد و لباس برای هر مراسم و موقعیتی، اصول ست کردن و آیتم های خاصی وجود دارد. مهمانی ها و دورهمی های عیدانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آیتم های خاص خود را می طلبند. اگر به دنبال داشتن استایلی متفاوت برای این روزها هستید، در انتخاب المان هایی که در ادامه معرفی می نمایم، دقت و توجه بیشتری بخرج دهید.

بلوز و یا شومیز زنانه مناسب
بلوز یا شومیز زنانه به شما ظاهری رسمی تر می بخشد که انتخابی مناسب برای مهمانی های عید نوروز است. در این ایام داشتن استایلی رسمی گزینه ای بسیار عالی است و بهتر است به سراغ آیتم های رسمی تر بروید و دور تیپ ها و لباس های اسپرت، لش و گشاد با طرح های فانتزی و عجیب و غریب را خط قرمز بکشید. اگر زیاد طرفدار شومیزهای رسمی نیستید و در آن ها احساس راحتی ندارید؛ می توانید مدل شومیزهای زنانه جدید با طرح های ساده و نخی را تهیه کنید.

در استایل عید 1402 اگر از پوشیدن مانتو خسته شدید و دوست دارید یک تیپ متفاوت نسبت به گذشته خود بسازید؛ پیشنهاد می کنم که بروید به سراغ پوشیدن و ست کردن وست و شومیز زنانه. از پارسال عید تا به حال وست و شومیز خیلی پرطرفدار شدند و مدل های متنوع از وست را می توانید در بازار پیدا کنید. وست در واقع همان جلیقه است که مدل جلوباز هست و اغلب با دکمه یا زیپ بسته می شود یا کلا جلو باز است. وست ها خیلی راحت و آزاد هستند و با موارد مختلفی می توان ست نمود.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: